Welkom op mijn reisblog!

2 mei 2019

Hmm ja, een blog dus. We gaan zien hoe lang ik dit volhou en hoe goed dit allemaal werkt. Mocht je met mijn moeder gesproken hebben dan weet je waarschijnlijk dat ik Polarsteps gebruik. Dit is inderdaad zo maar ik doe daar voor nu vrij weinig mee. Misschien zodra ik echt ga rondtrekken dat ik dat wat meer ga gebruiken.
Er zijn een aantal verschillende groepen mensen die ik op de hoogte moet houden. Ik zal hierna dan ook mijn verhalen opdelen in een stukje onderzoek en een stukje algemeen leven in Australië.
Dan kun je wat makkelijker de voor jou oninteressante dingen skippen ;).
Ohja, qua foto's; ik maak voornamelijk foto's met analoge camera's. Dit houdt in dat de foto's niet altijd synchroon zullen lopen met de verhalen. Ik moet eerst zo'n rolletje volschieten en dan een plek zoeken waar ik ze kan laten ontwikkelen. Ik doe dit ook voor het eerst dus weet je misschien worden die foto's wel helemaal niks, we gaan het zien. Nou niet denken dat ik ineens het hipster leven omarmd heb; deze camera's waren lekker gratis en een goede digitale camera is duur.
Nog kleine disclaimer: ik weet dat mijn Nederlands niet perfect is, maak je geen zorgen. Opbouwende kritiek is dus van harte welkom. Als je Fay heet is minder opbouwende kritiek op zich ook welkom.

Ergens onderaan kun je je ook aanmelden, dan krijg je elke keer als ik iets nieuws schrijf een leuk mailtje.

1. Reislogger:
    2 mei 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Frauke:
    Klinkt allemaal super leuk